Marketing prawniczy

Jak stworzyć stronę internetową dla kancelarii prawniczej?
Estetyczna i przede wszystkim dobrze wykonana strona internetowa może stać się skuteczną wizytówką każdego biznesu. Nawet kancelarii prawniczej. Akurat ją obowiązują różne ograniczenia związane z używaniem reklamy, tak więc jeśli chce je ona w jakiś sposób obejść, jednocześnie nie łamiąc prawa i dalej przestrzegając przepisów, musi nauczyć się wykorzystywać subtelniejsze środki przekazu, które w pewnym sensie także uzyskają charakter promocyjny. Marketing prawniczy zaleca właśnie kancelariom czy nawet niezależnym prawnikom bądź radcom prawnym, by zakładali dla siebie własne strony internetowe i traktowali je niczym wirtualne wizytówki.

Strona internetowa kancelarii coraz częściej jest bowiem tym miejscem, na które potencjalny usługobiorca, potrzebujący jakiejś pomocy prawnej, natrafia w pierwszej kolejności. Na podstawie tego, co na tej stronie znajdzie, może zadecydować o tym, czy rzeczywiście pozostanie przy wybranych wcześniej prawnikach, czy uda się do konkurencji. Strona musi dokładnie przedstawiać ofertę kancelarii, opisywać jej zespół (zawierać informacje m.in. na temat wyksztalcenia poszczególnych pracowników) oraz przekazywać dane kontaktowe. Warto też umieścić na niej referencje, o ile tylko takowe się posiada.

About the author /


Related Articles